.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس خانه صمت استان به « شمال نیوز » خبر داد:
طرح یک گره 84 هکتاری در حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران گفت: من از ایشان به‌عنوان رییس بازرسی کل کشور خواستم نظارت لازم را اعمال کنند تا کنترل روابط بین مدیران سازمان‌های اجرایی منجر به ترسو شدن مدیران اجرایی استان و قفل شدن قدرت تصمیم‌گیری آنان نشود و ....
 طرح یک گره 84 هکتاری در حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور

شمال نیوز:  فعال اقتصادی بخش خصوصی و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به نشست ویژه اتاق بازرگانی استان با حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به «جام‌جم‌آنلاین» گفت:  من در این جلسه افتخار داشتم که به طرح نکاتی بپردازم که  مهم‌ترین آن به تعیین تکلیف زمین 84 هکتاری جنب شهرک صنعتی آمل اختصاص داشت.

به گزارش شمال نیوز، سید مجتبی رضوی در گفتگو با « شمال نیوز »  گفت: جناب درویشیان با دو عنوان در جلسه امروز حضور داشتند اول عنوان حقوقی خودشان و دوم هم نماینده ویژه حضرت آیت‌الله رییسی و قرار بود که مشکلات بخش خصوصی مازندران را به استحضار رییس محترم قوه قضاییه برسانند.

رییس خانه صمت مازندران در ادامه گفت: من از ایشان به‌عنوان رییس بازرسی کل کشور خواستم نظارت لازم را اعمال کنند تا کنترل روابط بین مدیران سازمان‌های اجرایی منجر به ترسو شدن مدیران اجرایی استان و قفل شدن قدرت تصمیم‌گیری آنان نشود و مدیران این اجازه را داشته باشند در شرایط خاص خلاقانه عمل کنند.

سید مجتبی رضوی در ادامه به دومین موردی که در این جلسه طرح کرد پرداخت و گفت: زمین دیزل سنگین ایران در شهرستان آمل و در مجاورت شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله حدود 30 سال است که تحت تصرف نیروهای مسلح درآمده است برای احداث یک کارخانه دیزل سنگین و برنامه این بود که در این زمین، شهرکی تولیدی ایجاد شود و همه مراحل ساخت موتور دیزل سنگین از قبیل موتورهای کشتی‌های بزرگ در همین شهرک طراحی، تولید و مونتاژ شود.

وی گفت: متاسفانه طرح عقیم ماند و به محل کوچکی بسنده شد و با آمدن چندین رییس‌جمهوری اتفاق خاصی نیفتاد و این 84 هکتار زمین در دست نیروهای مسلح ماند این در حالیست که شهرستان آمل شرایط خاصی دارد و تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی همواره متقاضی زمین هستند و به دلیل فقدان زمین مناسب، از سرمایه‌گذاری منصرف می‌شوند اما این 84 هکتار زمین دست آقایان ماند و اخیراً هم صحبت از آپارتمان‌سازی کردند و خواستند بخش رفاهی خودشان را در این اراضی احداث کنند که ما به‌شدت مخالفت کردیم.

رضوی ادامه داد: این پرونده سال‌هاست که باز است و بازرسی استان مازندران هم به‌طور کامل در جریان قرار دارد ضمن اینکه استانداری مازندران، فرمانداری آمل و مدیران محلی پیگیر هستند و تأکید دارند این زمین به امور اراضی برگردد یا به شرکت شهرک‌های صنعتی برسد تا به شهرک صنعتی امامزاده عبدالله ملحق شود و به این شکل این فقر زمینی که در آمل برای سرمایه‌گذاران به یک معضل تبدیل شد، از بین برود.

رییس خانه صمت مازندران در ادامه گفت: من در این نشست خطاب به حجت الاسلام درویشیان گفتم در این پرونده، «خواهان» سرمایه‌گذاران بخش خصوصی،  استانداری مازندران و فرمانداری آمل، شرکت شهرک‌های صنعتی و امور اراضی استان و «خوانده» هم نیروهای مسلح هستند و از شما می‌خواهم در راستای تأکیدی که آیت الله رییسی همین امروز در خصوص حمایت از تولید و کارآفرینی در مازندران داشتند، همت کنید و این حق را باز پس بگیرید.

رضوی در خصوص واکنش حجت الاسلام درویشیان نیز گفت: رییس سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص گفتند در گزارش مبسوط مشکل را از سازمان بازرسی استان می‌گیرند و اگر در استان قابل حل بود، حل می‌کنند و اگر لازم بود در سطح کشوری موضوع را پیگیر می‌شوند و تلاش دارند که حل کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.